Obnova zapomenutého hesla

Založení nového účtu

Téma: Zkušenost když jdete po 3 dnech vrátit vadné zboží

Reagovat
Alena Šímová
0 0
3. 9. 2017
Na řecké ostrovy létáme rádi, líbí se nám zde řecká kuchyně, moře, pohostinnost, ale co se nám tu nelíbí je hrozný nepořádek,nadbytečné používání plastových tašek a to když jdete reklamovat či žádat výměnu poškozeného zboží. Konkrétně jsem koupila plážovou tašku za 10.50Eur a 3.den používání, když se mi taška rozpárala a rozbil zip, tak jsem jí šla do krámku i s účtenkou vrátit, ale za žádnou cenu jsem nepořídila. Mladá paní se mi snažila namluvit, že to je od používání. Tašku jsem měla 2x u moře. Peníze či výměny jsem se nedomohla. Nevíte někdo, jak toto řešit? Vždy´t pro ně musí platit stejná pravidla obchodu, jsou přece v EU. Nevíte kam se obrátit se stížností k nějakému úřadu? Toto se mi stalo v řecku poněkolikáté a nejde mi ani tak o peníze, jako o jejich nečestné chování.
Děkuji za radu.

Odpovědi (1)

0 0
25. 5. 2018
Nevím, jak tu (ne)funguje reklamace zboží, ale také se tu bojím kupovat, protože se do Řecka málo vozí kvalitní zboží pro víceúčelové použití. Lidi kvalitnější zboží nekupují, protože je to dražší. Doporučuji se podívat na stránky https://europa.eu/european-union/life/consumer-rights_cs Lepší informace byste určitě nalezla přímo v řeckých zákonech, ale na to nemám dostatečné jazykové vybavení :o.

Reagovat na diskuzi